idajohannalofgren.blogg.se

Mitt riktiga jag! Ärlig och kanske lite roligt, den som följer får se! Jag läser till sjuksköterska, är moderat politiker, tränar och försöker ha lite roligt emellanåt!

Underbara helg!

Kategori: Allmänt

Jag har alltid för mycket för mig - gillar inte att vila och får myror i benen efter typ en dag hemma... Blir ofta att jag jobbar fast kroppen skriker att jag ska vila. Men denna helg lyckades jag ändå ta vara på trots jobb. Hälsade på i Lusseröd och kramades med mina kusiner och skrattade så att tårarna sprutade samtidigt som jag lassade ved tillsammans med världens bästa moster!



Idag har jag jobbat 10-20. Tog med mig två av brukarna på en promenad (det var något motstridigt..) genom Slottskogen - målet var den största bakluckeloppisen jag skådat. Lite panik först över att jag skulle tappa bort någon, men det gick alldeles utmärkt - och glädjen över att se lyckan stråla hos dem man jobbar för är oslagbar! 


Vi vandrade runt, handlade småsaker och åt lunch. Väl hemma igen blev det mumsig laxmiddag och sedan de vanliga kvällsrutinerna. Nu hem och sova för att orka med kommande vecka med student och resa till USA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: